En råtta svart och gul biter sönder sin röv

Fortfarande bara på planeringsstadiet, men jag funderar på att döpa om bloggen till "Min blogg till Daniel". Men eftersom jag inte vill ta bort ordet bajs, så kanske jag blir tvungen att kalla dig Bajsdaniel. (Lite likt Blondinbella, vars värld du verkar vara nästan lika insatt i som jag).

Sist vi sågs var väl VM-finalen för två år sen när vi satt vid datorn och googlade på "golden shower". Så att du bjuder på en öl eller tampong i röven är helt på sin plats nu till EM. Årets plus är ju att jag får handla på det statliga spritmonopolets affär.


Ikväll kollar jag på derbyt på O'Leary's. Om jag hade haft råd skulle jag ha satsat en tjuga på 1-0 till AIK. Eller 1-1. Men det är DIF jag hejar på såklart. Jag menar, det är inte för inte som jag har tatuerat in en järnkamin i min... järnkamin.

Populäääär

Ja Daniel, jag har så stört många läsare, så eftersom jag har nämnt ditt namn nu kommer jag att behöva lite cash av dig. Ingen reklam är gratis reklam som jag brukar säga när jag läser Dagens Industri för att förbereda mig inför mina riktigt feta aktieklipp.

Var i mormors gamla lägenhet i går som ska säljas.
Mamma: Den tavlan tycker jag är fin.
Mammas bror: Mmm...
Mamma: Den kanske inte är värd så mycket, men den är ju trevlig.
Mammas bror: Nu är det ju inte en äkta oljemålning, men jag tror nog att den är värd åtminstone 100 000.
Då slog morsan ner sin brorsa, baxade tavlan och sprang iväg. Hon sprang nästan lika snabbt som när hon var 14 och vann 60 meter i Kalle Anka-mästerskapen.
Det sista var inte sant, men tavlan var fett dyr for real alltså.

Kom ihåg: att om man straffar folk som gjort misslyckade självmordsförsök med döden gör det inget om man misslyckas. Jag är skiträdd för att ha misslyckats med tentan, orkar inte känna mig sämre än jag redan gör som sitter själv på mitt rum medan hela Uppsala sitter ute i kvällsolen och super och knullar. Så därför vågar jag inte kolla på tentaresultaten.
Tur att jag har en så välomtyckt och populär blogg. Snittar snart på 2 unika besökare per dag.


Even worse

Efter en riktigt pensionärsmiddag hos en kursare (bruna bönor med fläsk och lättöl, kaffe med dopp) sprang vi till en kulturell independent-biograf som visare kulturella independent-filmer. Den 17-åriga killen i filmen var en värre stalker än vad jag var. Men om jag inte hade fått utlopp för mitt privatlivsgrävande på alla bloggar hade jag nog varit som han: Smugit utanför sovrummet när min pappa och styvmorsa hade sex, ha en trädkoja, flytta till storstan och bo i ett torn och skaffa ett jobb för att kunna knulla bruden som ser ut som min döda morsa. Fast min mamma lever. Hon hade ringt mig tre gånger under filmen för att berätta att vår hemtelefon krånglade, så att om jag ville få tag på dem skulle jag ringa deras mobiler.
Nu är det snart sovdags, efter att ha pruttat ut de sista bönorna. Var det stjärten som sprack? som min pappa brukar fråga.

Stalking

På Schulman-brödernas sida 1000apor.se kan man läsa alla sms de tar emot och skickar; de publiceras direkt på sidan. Nu kan jag bli ännu mer nitisk i mitt stalkande! Jag kan allt om alla och ingen vet om det.

Det är Henriks städvecka nu. Vi har slut på toapapper. Då får man feffa rullen. Det betyder helt sonika att man tar själva toarullen och torkar feffan med den. Feffa rullen. Glöm inte det uttrycket.