Mål i sommar:

1. Ta 70 kg i bänkpress
2. Springa 2,5 km-spåret i Ursvik på under 10 min
3. Sluta äta kladdkaka varje dag
4. Ha roligt någon gång
5. Köpa en engångsgrill och sitta och lukta på den
6. Inte tappa kontakten med alla jag känner
7. Sluta jobba på McD
8. Ta körkort (kuggade första uppkörningen för att jag höll på att krocka med en polisbil)

Studenten

Skrivbordet är överfullt, men det är nåt på det som luktar konstigt. Kan inte lista ut vad det är. 
Studenten i torsdags - helt värdelöst tråkig dag. Var mest sur hela tiden. Inte ens åka flak var kul. Slutskivan var så tråkig att jag nästan började gråta. Jag var sjuk och nykter. Åtminstone pigg när jag dagen därpå hämtade mitt stipendium från kära Norra Real. Hela 500 riksdaler. Jag ångrar att jag valde Norra Real. Det är en pretentiös och självgod skola med töntiga elever. Så jag passade ju in. Men ändå.
I morgon = 10 h på Donken. Underbara sommar.