Even worse

Efter en riktigt pensionärsmiddag hos en kursare (bruna bönor med fläsk och lättöl, kaffe med dopp) sprang vi till en kulturell independent-biograf som visare kulturella independent-filmer. Den 17-åriga killen i filmen var en värre stalker än vad jag var. Men om jag inte hade fått utlopp för mitt privatlivsgrävande på alla bloggar hade jag nog varit som han: Smugit utanför sovrummet när min pappa och styvmorsa hade sex, ha en trädkoja, flytta till storstan och bo i ett torn och skaffa ett jobb för att kunna knulla bruden som ser ut som min döda morsa. Fast min mamma lever. Hon hade ringt mig tre gånger under filmen för att berätta att vår hemtelefon krånglade, så att om jag ville få tag på dem skulle jag ringa deras mobiler.
Nu är det snart sovdags, efter att ha pruttat ut de sista bönorna. Var det stjärten som sprack? som min pappa brukar fråga.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, ett oerhört bra inlägg som vanligt. Du måste ha sjukt många besökare, minst lika många som blondinbella.
Jag är nog lite av en voyeurist, jag älskar det faktum att jag kan läsa allt om ditt liv på din blogg, men att du inte kan läsa min. Eftersom jag inte har någon. Jag kan se dig, men du kan inte se mig, kind of thing. Jag kanske smyger i buskarna? Vad vet du för jag är nästan osynlig. Jag brukar titta på dig när du sover. Det sägs att man pruttar 50 ggr per natt, det är sant. Och dina mormorstrosor är så sexiga så jag brukar så i givakt hela natten. Och nu pratar vi inte den militäriska givakten!
Sköt om dig så ses vi, eller så ser jag dig!

2008-04-19 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback