Studenter

Jag fattar inte vad alla studenter är så stolta över. Wohoo, jag har regelbundet gått till skolan i tre år och pluggat en del (kanske inte alla...).
Den 7:e juni är det min tur. Jag ska bara stå på flaket och se sur ut.

Onsdag

McFlurry daim med extra kolasås. Jag klarar mig inte utan det. Tur att jag jobbar på Donken. Kommer bli super-size:ad.
Trevligt förkrök igår på Treat, kort besök på skivan, lite bakis idag. Jag har nästan inga tuggummin kvar. Mina barnvaktsbarn rånade mig.

J: Jag drömde om dig inatt, Tessie. Du hade bikini på dig och kom in i ett tält där jag låg.
Jag: Hade vi sex?
J: Nej, vi myste bara. Enligt Freud kommer motsatsen till det man drömmer om hända.
E: Så ni kommer alltså ha sex med varandra, men utan att mysa...
J ser nöjd ut.


Jag är så tråkig

... men nu skriver jag lite igen. Hatar när det låter som att folk bara har en blogg för att skryta över hur många roliga saker de har inplanerade. Bara för att jag inte har det. Fast ikväll ska jag på min sista skiva. Ingen har varit rolig. Det är för att jag antingen super för lite eller för mycket.