En råtta svart och gul biter sönder sin röv

Fortfarande bara på planeringsstadiet, men jag funderar på att döpa om bloggen till "Min blogg till Daniel". Men eftersom jag inte vill ta bort ordet bajs, så kanske jag blir tvungen att kalla dig Bajsdaniel. (Lite likt Blondinbella, vars värld du verkar vara nästan lika insatt i som jag).

Sist vi sågs var väl VM-finalen för två år sen när vi satt vid datorn och googlade på "golden shower". Så att du bjuder på en öl eller tampong i röven är helt på sin plats nu till EM. Årets plus är ju att jag får handla på det statliga spritmonopolets affär.


Ikväll kollar jag på derbyt på O'Leary's. Om jag hade haft råd skulle jag ha satsat en tjuga på 1-0 till AIK. Eller 1-1. Men det är DIF jag hejar på såklart. Jag menar, det är inte för inte som jag har tatuerat in en järnkamin i min... järnkamin.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, det är ganska roligt att senaste gången vi sågs var senaste gången jag vaknade och verkligen gav mig själv ett "jag skall aldrig någonsin". Nu gällde det visserligen att vara full när jag ser på fotboll, och speciellt VM-finalen som jag minns kanske 10 min av innan jag blev för full. Du söp ner mig till reptilstadiet vilket jag känner mig tvungen att återgälda på något sätt.
Appropå derbyt så befann jag mig på råsunda (10 min sent pga massa bråk där polisen fick för sig att jag var huligan). Det var en riktigt bra match, synd att Djurgården är så värdelösa att AIK var tvungna att skänka bort en straff för att ni inte skulle börja gråta. Det är min högst personliga uppfattning av vad som hände. Men vafan, jag var lite packad och kan således inte ens hålla mina egna krav på nykterhet på fotboll.
Min moral är inte vad den har varit. Annat var det i 7an-9an, där hade jag stenkoll och drack inte en droppe av alkohol. Då var jag kung, eller inte!

2008-04-26 @ 02:00:08
Postat av: T

Du har faktiskt fler läsare;)

2008-05-11 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback