Populäääär

Ja Daniel, jag har så stört många läsare, så eftersom jag har nämnt ditt namn nu kommer jag att behöva lite cash av dig. Ingen reklam är gratis reklam som jag brukar säga när jag läser Dagens Industri för att förbereda mig inför mina riktigt feta aktieklipp.

Var i mormors gamla lägenhet i går som ska säljas.
Mamma: Den tavlan tycker jag är fin.
Mammas bror: Mmm...
Mamma: Den kanske inte är värd så mycket, men den är ju trevlig.
Mammas bror: Nu är det ju inte en äkta oljemålning, men jag tror nog att den är värd åtminstone 100 000.
Då slog morsan ner sin brorsa, baxade tavlan och sprang iväg. Hon sprang nästan lika snabbt som när hon var 14 och vann 60 meter i Kalle Anka-mästerskapen.
Det sista var inte sant, men tavlan var fett dyr for real alltså.

Kom ihåg: att om man straffar folk som gjort misslyckade självmordsförsök med döden gör det inget om man misslyckas. Jag är skiträdd för att ha misslyckats med tentan, orkar inte känna mig sämre än jag redan gör som sitter själv på mitt rum medan hela Uppsala sitter ute i kvällsolen och super och knullar. Så därför vågar jag inte kolla på tentaresultaten.
Tur att jag har en så välomtyckt och populär blogg. Snittar snart på 2 unika besökare per dag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, blondinbella-syndromet! Att skriva om någon i bloggen och i efterhand gå ut och kräva pengar. Fast i hennes fall var det hennes pappa som krävde pengar av hennes skola för hon skrev positiva saker om den. Men vafan, jag är inte omöjlig, om du någon gång befinner dig i stockholm så bjuder jag på en öl. Jag vet att pengar till dig bara genererar alkohol så jag skippar mellanhanden och ger dig en tampong med vodka som du kan placera i valfritt kroppshål. Om du har 2 unika besökare om dagen, och den ena är du och den andra är jag så betyder det att du kan skriva vilka sjuka saker som helst, ingen kommer att få reda på det!
Så nu får du langa det tunga artilleriet för jag är inte blyg av mig.

2008-04-24 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback