En lektion i ekonomi

I går kväll var jag helt gaaalen. Jag rökte 2 cig och gick och la mig kl 3. What's next liksom? Smuggla knark i röven på en kidnappad 4-åring? Ingen alkohol var inblandad, så jag var chaufför när vi krämade runt på Uppsalas gator. När något ovanligt och spontant händer behöver det inte vara särskilt kul för att jag ska njuta av det. Så jag ger igår kväll 4 av 5 toasters. Superkul.
Var så hungring när jag kom hem efter 10 timmars plugg på BMC, så till middag blev det i vanlig ordning flingor, godis och en morot. Nu ska jag plugga, sen sova och sen är det bara 2 dagar kvar tills jag får bajsa på tentan och åka till Stockholm.
I helgen ska min mormors lägenhet säljas. Den köptes 1980 för 800 000. Nu är utgångspriset 5 miljoner. Då har man gjort en bra investering tycker jag. Är det sånt man får lära sig när man läser ekonomi? Haha, märkte ni hur rolig jag var nu som dissade ekonomer bara för att inte de plugga nåt naturvetenskapligt? Coooooooooooooolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback