Vårruset

Assåååå vilka störda tröga fläskkärringar det finns. Det gick knappt att springa loppet pga att långsamma horor startade i de första grupperna. Jag sprang som en flipperkula och mitt förakt för människor växte för varje chubbylubby jag sprang om. Kom i mål på 24 min och jag var inte trött. Men jag kanske inte hade sprungit lika fort utan de tröga flodhästarna. Då hade jag inte blivit arg. Och ilska, mina vänner, är en av mina största drivkrafter. Sen var det picknickkorg. Den var ganska välfylld, men arrangörerna får skärpa sig, för inte kallar man väl att slänga i tortillabröd, sallad och en påse med kalkonskivor för "du får en kalkonwrap"...

Kommentarer
Postat av: elise

hahaha jag sa ju det! inte en kärring som springer på snabbare än 40 min använder sig av tidsgrupp-systemet. Dock kul att springa om alla tjockisar och armbåga ett antal sidfläsk under tiden ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback