Utkast: Kanske att ...

Kanske att äldreboendet min mormor bor på inte är skitdåligt, men då ska hon inte få trilla och bryta ännu en kroppsdel. Skitkroppar vi har som går sönder så lätt.
Det är lördag, klockan är halv åtta och om 4h ska jag ta bussen till Skavsta och flyga till Rostock. Ska bara vara borta knappa 2v, men känner redan hur plånboken ropar på hjälp. Men enligt de flesta hostel kostar drinkarna bara 1 euro. Om man nu pallar dricka. Antingen ska man vara full jämt, eller inte alls.
Om vi dör på resan så var det sista jag sa till Emmy: "Läs min blogg". Haha, jag är ute och raggar läsare tjugofyra-sju nu. Men ska jag nånsin kunna konkurrera med Blondinbella kan jag faktiskt inte ligga på laatsiidan.
Vad jag har lärt mig i veckan: Lämna för fan inte den där enkronan som dricks på caféet, den kommer alltid att behövas när du går och köper chokladindränkta frystorkade jordgubbar för 51 spänn.


Seg publicering


Kommentarer
Postat av: Penny Lane

Trodde att jag fick syn på blondinbella härom dagen... fick för en milisekund dåligt samvete att det inte var du som fick beskåda hennes blonda "jag-tjänar-sjukt-mycket-pengar-på-min-blogg" glans. Sen såg jag att detinte var hon.

2008-06-19 @ 13:26:50
Postat av: elise

hörruuu bruttan det är dags att skriva igen och visa att du lever!! Antar att du är hemma från tågluffnningen igen? Hör av dig! Puss vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback