EM

Sjukt vad många olika EM-tidningar det finns. Och Slevens youghurtglass skiljer sig extremt i kvalitet från affär till affär. Jag är täckt med bakterier och ska snart springa Vårruset ute vid Universitetet. Tänkte ansluta mig till startgruppen som siktar på att springa de 5km på 23-28 min. Om jag får under 23 min säger jag upp mig från jobbet.
I helgen gjorde jag normala det-är-fint-väder-saker: picknick, skärgårdsutflykt med grillning och solning. Och så var jag i Uppsala och hämtade hem passet till Resan. Antingen blir den lyckad eller så blir det bara en enda lång skitsemester.
Nu ska jag skita lite. Hatar när man måste "sköta magen" (som vi säger på jobbet) när man är ute och kämpar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback